2019’da çağrı merkezleri tarafından en sevilen markalar

WhatsApp-Image-2019-12-25-at-09.34.00.jpeg

Çağrı merkezlerinin 2019 yılında en sevdiği markaları ortaya çıkaran anketin sonuçları açıklandı. Buna göre ses teknolojilerinde SESTEK, santral altyapısı konularında Genesys, tedarikçi konusunda ise SİSTAŞ belirgin olarak öne çıktı.

EN SEVİLENLER 2019, Türkiye’nin en önemli kurumlarında müşteri iletişim ve deneyimi profesyonellerinin oyları ile belirlendi.

Nice Medya tarafından gerçekleştirilen ve Nice Medya’nın 14 yıldır dergi, kitap ve etkinliklerindeki etkileşimlerinden elde edilen yaklaşık 2.000 kişilik izinli datasına  yönlendirdiği ankette, en sevilenleri sektörün kendisi ortaya çıkarmış oldu.

Anket katılımcıları, kullandıkları veya en çok tanıdıkları değil, yalnızca en sevdikleri markayı işaretlediler.

Anket katılımcıları; Türkiye’nin en önemli markalarının; müşteri hizmetleri müdürleri ve direktörleri, müşteri deneyimi müdürleri, Dijital Birim Yöneticileri, CDO’lar, IT Yöneticileri, çağrı merkezleri yöneticileri, şikayet yönetimi yöneticileri, collection yöneticileri, CRM yöneticileri , raporlama birim yöneticileri, Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcıları ve bankalarda bu ünvanlara ek olarak ADK Yöneticilerinden oluştu.

Ankete katılan datanın sektörleri ise şu şekilde sıralanıyor; banka, sigorta, enerji, sağlık, sağlık, teknoloji, çağrı merkezi outsourcing, havayolları, beyaz eşya, e- ticaret, hazırgiyim, otomotiv, turizm, kamu, akaryakıt, gıda, lojistik, dijital oyunlar…

İŞTE 2019’UN EN SEVİLENLERi

SANTRAL

Genesys

BULUT TABANLI ÇAĞRI MERKEZİ

Genesys

ÇAĞRI MERKEZİ TEDARİKÇİ

Sistaş 

KULAKLIK

Bircom

CRM

Microsoft Dynamics

IVR

Genesys

SES ANALİZ

Sestek

SES DOĞRULAMA

Sestek

CALL STEERING

Sestek

SES KAYIT

Sestek

CHAT

Genesys

CHATBOT

Sestek

GÖRÜNTÜLÜ ÇAĞRI

CCR

VARDİYA PROGRAMI

Genesys

DETAYLARIYLA 2019 YILININ EN ÇOK SEVİLENLERİ

Her kategoride ilk 3 sıraması ve oy oranları aşağıdaki şekildedir.

SANTRAL

1- Genesys %51,4

2- Cisco %18,5

3- Avaya %17,9

BULUT TABANLI ÇAĞRI MERKEZİ

1- Genesys %31,7

2- Alotech %24

3- Sistaş %16,1

ÇAĞRI MERKEZİ TEDARİKÇİ

1- Sistaş %30

2- CCR %23

3- Alotech %12,5

KULAKLIK

1- Bircom %65,8

2- Tesan %25,9

3- Biltam %8

CRM

1- Microsoft Dynamics %33,5

2- Mi4biz %28,8

3- Salesforce %21,7

IVR

1- Genesys %58,1

2- Avaya %23

3- Cisco %18,8

SES ANALİZ

1-Sestek %45,7

2- Verint %28,1

3- Nice 21,4

SES DOĞRULAMA

1- Sestek %62,6

2- Nice  %20,4

3- Verint %11,2

CALL STEERING

1- Sestek %76

2- Nuance %24

SES KAYIT

1- Sestek %40,6

2- Verint %27,2

3- Nice %24,3

CHAT

1- Genesys %47

2- Sestek %30,4

CHATBOT

1- Sestek %43,8

2- Jetlink %23

GÖRÜNTÜLÜ ÇAĞRI

1- CCR %48,9

2- Sistaş %34,2

3- Asseco %16,9

VARDİYA PROGRAMI

1- Genesys % 49,2

2- Nice %19,1

3- Teleopti %11,5

Nice Medya hakkında:

2007 yılında sektörel yayıncılık ile başlayan maceramız, kurumsal yayıncılık, kitap yayıncılığı, online yayıncılık ve etkinliklerimiz ile bugünlere ulaştı.

 

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum