Türkiye “outlet” alışverişi çok sevdi

f_dws_434875885533.jpg

Viaport Asia ve Viaport Marina ile yılda ortalama 50 milyon kişinin alışveriş ihtiyacını karşıladığı projelerin yatırımcısı ViaProperties, yeni yatırımlarını da “outlet” konsepti üzerine kurguluyor.

Dünyada şehir dışında büyük alanlarda kurgulanan “outlet” konseptli alışveriş merkezlerinin Türkiye’deki tasarımcısı ViaProperties, yılda 50 milyon kişiyi alışveriş merkezlerinde ağırlıyor. Viaport Asia ve Viaport Marina’nın bu sayıda kişi ağırlamasını “Tasarım ve imkanların çekiciliği” olarak tanımlayan ViaProperties Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Bayraktar, “Biz merdivensiz, açık hava konseptinde ve sosyal buluşma noktaları oluşturuyoruz. Bunun yanında ise dünyaca ünlü markaları outlet fırsatlarıyla müşterilerimizle buluşturuyoruz. Türkiye ise bu teklifimize sıcak bakarak projelerimize akın ederek en güzel cevabı veriyor.” diye konuştu.

“ODAĞIMIZDA İNSAN VAR”

ViaProperties olarak projelerini hayata geçirirken odağında insan olmasına özen gösterdiklerini kaydeden ViaProperties Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Bayraktar, “İnsanlar projelerimizde çok mutlu çünkü cadde konseptinde çarşılar yapıyoruz. İnsani tasarımlara hayat veriyoruz. Yüksek beton binalar arasına sıkıştırmıyoruz ve bu yüzden tercih ediliyoruz” diye konuştu.

MARKALAR AYNI AVM’DE İKİNCİ MAĞAZALARINI AÇIYOR!

Viaport Asia ve Viaport Marina’da bulunan dünyaca ünlü markaların outlet mağazaları adeta projede yer almak için birbiriyle yarışıyor. Atasay, Defacto, LCW gibi markalar aynı AVM içerisinde talebi karşılamak için ikinci mağazalarını açarken, Hugo Boss, Guess gibi dünyanın en kaliteli markaları da Viaport Asia’da müşterilerine hizmet veriyor. Coşkun Bayraktar, “Türkiye outlet alışverişi çok sevdi. Yeni projelerimizi de yine aynı konseptte kurgulayacağız” diye konuştu.

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum