“Amacımız bin 440 dakikanın her anında müşterilerimizin yanında olmak”

amacimiz-bin-440-dakikanin-her-aninda-musterilerimizin-yaninda-olmak_db276f6.jpg

Turkcell ve 200’den fazla dijital iş ortağı düzenlenen zirvede bir araya geldi. Zirvenin açılışını yapan Turkcell Dijital Servisler ve İş Ortaklıklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayşem Ertopuz, müşterilerinin bin 440 dakikasının her anında yanlarında olmak için çalıştıklarını belirtti.

Turkcell, düzenlediği Dijital İş Ortakları Zirvesi’nde ürün ve servislerinin geliştirilmesine katkı sağlayan şirketlerle bir araya gelerek dijitalleşme sürecinin yanı sıra iş ortaklığına getirdiği yenilikçi bakış açısını anlattı. Dijital operatör Turkcell’in bu yolculuktaki tüm paydaşlarının da hızlı aksiyonlar alabilmesinin öneminden bahsedildiği zirvede, şirketlerin kolaylıkla uygulamaya alabileceği Turkcell güvenli e-ticaret platformu öne çıktı. Şirket açıklamasına göre bu platform sayesinde internet sitelerinde ve mobil uygulamalarda, ödeme altyapısından tek numara ile üyelik girişlerine ve BiP’ten çağrı merkezi hizmetine kadar bir dizi çözüm sunuluyor.

Zirvenin açılışını yapan Turkcell Dijital Servisler ve İş Ortaklıklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayşem Ertopuz, müşterilerinin bin 440 dakikasının her anında yanlarında olmak için çalıştıklarını belirterek, “Tüm alışkanlıklarımızın online ortamlara taşındığı günümüzde BiP, TV+, fizy, lifebox, Dergilik ve UpCall gibi uygulamalarımız sayesinde müşterilerimizle her geçen gün daha fazla temas halindeyiz. Amacımız bin 440 dakikanın her bir anında onların yanında olmak. Bu dijitalleşmeyle birlikte internetten yapılan ticaret hacminin de son dönemde hızla arttığını gördük ve güvenli e-ticaret platformumuzu iş ortaklarımızın beğenisine sunduk. Turkcell’in bu yenilikçi platformunu kullanan internet sitesi veya uygulamalara Yaani üzerinden kullanıcı trafiği yaratılmasıyla başlayan güvenli ticaret süreci, Paycell ile güvenli ödeme altyapısıyla son buluyor. Hızlı giriş teknolojisi ile telefon numarası kullanarak üyelik girişi ve BiP’ten 7/24 müşteri hizmetleri kanalı da güvenli ticareti oluşturan diğer önemli araçlar olarak dikkat çekiyor. Bu sayede Turkcell servislerinin eşsiz deneyimini iş ortaklarımız da kendi müşterilerine yaşatarak uçtan uca güvenli dijital altyapıya sahip olacak” dedi.

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum