Taşeron işçilere ‘çağrı merkezi’ kolaylığı

658a421fb5608f7051d21d9f0dcab700.jpg

 Hak-İş Konfederasyonunca, kamudaki taşeron işçilerin kadroya geçiş sürecinde, işçilerin aklına takılan soruları cevaplandırmak amacıyla çağrı merkezi kuruldu.

Konfederasyondan yapılan yazılı açıklamada, çağrı merkezinin Genel Başkan Mahmut Arslan’ın talimatıyla kurulduğu belirtilerek, şunlar kaydedildi:

“Çağrı merkezinde hukukçulardan oluşan uzman ekibimiz, Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile getirilen düzenlemelerle ilgili işçilerin sorularını yanıtlayıp, olası bilgi kirliliğine engel olmaya çalışıyor. Uygulama kapsamında hukukçularımız, hafta içi 08.30-24.00 saatleri arasında 0 312 417 80 02 ve 0 312 418 48 72 numaralı telefonlardan çalışanların sorularını yanıtlayarak doğru bilgileri paylaşıyor.”

“Arzumuz KİT’lerdeki taşeron işçilerin de kadroya sahip olması”

Açıklamada, Hak-İş Genel Başkanı Arslan’ın konuya ilişkin değerlendirmelerine de yer verildi.

Çağrı merkezine yoğun bir ilgi olduğunu belirten Arslan, “Devletin kamu hizmetlerini artık kamu çalışanlarıyla yapacağını bildirmesi küresel kapitalizme karşı büyük bir meydan okumadır. Biz bu çalışmayı büyük bir reform olarak görüyoruz. Büyük fotoğrafı kaçırmamak gerekiyor. Büyük fotoğrafın içerisinde bazı eksiklikler var. Bizim arzu ettiğimiz şey KİT’lerde çalışan taşeron işçilerin de bu kadrolara sahip olmasıdır. Hak-İş olarak bütün taşeronlar için yola çıktık. Bütün taşeronların sorunlarını çözmek için mücadele edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

(AA, Özcan Yıldırım)

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum