Döviz kuru tuvalet kağıdını da vurdu: 9 ayda %44 zam

52999_814x458.jpeg

En güncel pazar araştırma hizmetlerini sunan BrandZone, kağıt ürünleri kategorisindeki fiyat artışlarını ve kampanyaları analiz etti. Bu yılın ilk 9 ayında kağıt ürünleri kategorisindeki kampanyaları incelendi. Buna göre yüzde 40’ı geçen fiyat artış oranlarıyla peçete ve tuvalet kağıdı fiyatı en çok artan ürünler oldu.

2018 Haziran ve Eylül ayları arasında fiyatı en çok artan ürün yüzde 44’lük fiyat artış oranı ve 5.5 TL’lik ortalama fiyatıyla 200’lü peçete oldu.

Yüzde 40’lık artış oranı ve 12.6 TL’lik ortalama fiyatıyla 12’li tuvalet kağıdı ikinci, yüzde 32’lik artış oranı ve 2.9 TL’lik ortalama fiyatıyla 100’lü peçete ve 15.5 TL’lik ortalama fiyatıyla ıslak havlu 3’lü paket üçüncü sırada yer aldı.

Kaynak

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum