Türkiye, Black Friday’e hızlı adapte oldu

black-friday.jpg

ABD’de her yıl kasım ayının dördüncü perşembe günü kutlanan Şükran Günü’nü takiben gerçekleşen indirimli alışverişlerin tüm ülkeye yayıldığı “Black Friday” satışları Türkiye’de de tüketiciden yoğun ilgi gördü. Bazı markaların hafta sonuna da uzattığı indirim zincirinde tüketiciler, merakla bekledikleri indirimli fırsatlardan yararlanabilmek için hafta sonu alışverişlerine yoğun ilgi gösterdi.

Türkiye’deki e-ticaret platformlarının çoğuna altyapı hizmetleri sunan Medianova Üst Yöneticisi (CEO) Serkan Sevim, aralarında Hepsiburada.com, Trendyol, Koton, Morhipo, Beymen, Modanisa, 1V1Y, CarrefourSA, TeknoSA, Gittigidiyor, BuldumBuldum, Defacto, E-Bebek, Özdilek ve Modacruz gibi alışveriş platformlarının bulunduğu müşteri portföylerinin “Black Friday” süresince aldığı trafiğe ilişkin AA muhabirine bilgi verdi.

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum