Anket doldur para kazan!
Aksoy Araştırma

Dijital Çağda “İçerik Oyunları” İçerikle Pazarlama Konferansı 11 Mayıs’ta Bilgi’de!

icerik-oyunlari-bilgi-uni.jpg

İstanbul Bilgi Üniversitesi, yeni nesil pazarlama trendlerine ilişkin merak edilen başlıkların ele alınacağı “İçerikle Pazarlama Konferansı”na ev sahipliği yapacak. Bu yıl ikincisi düzenlenecek konferans, son yılların en popüler yapımlarından “Game of Thrones” dizisine atıfla “İçerik Oyunları” başlığı altında düzenlenecek

İstanbul Bilgi Üniversitesi santralistanbul Kampüsü’nde 11 Mayıs Perşembe günü bu yıl ikinci kez gerçekleştirilecek konferansta; yeni nesil pazarlama trendleri, Youtube yayıncılığı, interaktif içerik, içerik ve topluluk, oyunlaştırma ve oyun tasarımı gibi dijital dünyanın en çok konuşulan başlıkları ele alınacak. Sosyal anket platformu Poltio’nun katkılarıyla interaktif hale getirilecek konferans, herkese açık ve ücretsiz olacak.

BİLGİ İletişim Fakültesi Medya Bölümü tarafından düzenlenen “İçerik Oyunları” başlıklı konferans, alanında uzman isimleri ağırlayacak. İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi Güventürk Görgülü’nün açılış konuşmasıyla başlayacak etkinlikte; İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi Yrd. Doç. Dr. Tonguç İbrahim Sezen “İçerikte oyunlaştırma ve oyun tasarımı”, Pazarlama ve Satış Analisti Serkan Uygur “Pazarlama ve Satışta İçerik”, Vatansever Bilişim Genel Müdürü Şenol Vatansever “Pazarlamayı Değiştiren Kodlar”, Brandmap Dergisi Yayın Yönetmeni Bülent Fidan “Markalaşma ve İçerik”, Sofar İstanbul’un organizatörü Eda Demir “İçerik ve Topluluk Yaratmak”, Poltio’nun kurucusu Ahmet Tosun “Etkileşimli İçerik ve Girişimcilik”, Oitheblog kurucuları Öykü Doğan ve İdil Atay “Seyahat Bloggerlığı 101: Şimdi ne iş yapıyorsunuz yani?”, Medina Turgul DDB’den Beliz Top “Z Kuşağı”, Mediacraft Türkiye temsilcisi Ersan Özer “Video, Youtube ve İçerik”, İçerik Fabrikası’nın kurucusu Yaprak Özer “İçerikten Para Kazanma Modelleri” başlıklı konuşmalar yapacak.

Konferansta ayrıca Nisan ayında gerçekleştirilen “Sosyal Medya ve Markalar” konulu araştırmanın sonuçları da katılımcılarla paylaşılacak.

Santralistanbul’da 11 Mayıs Perşembe günü, 14.00 – 19.00 saatleri arasında gerçekleştirilecek İçerikle Pazarlama Konferansı ilgili detaylı bilgiye www.pazarlama30.com adresinden ve Pazarlama 3.0 sosyal medya hesaplarından ulaşılabiliyor.

Program Akışı:

14:40 – Güventürk Görgülü (Açılış)

14:45– Turan Farajova (Sosyal Medyada Markalar Araştırma Sonuçları)

14:55 – Serkan Uygur (Pazarlama Ve Satışta İçerik)

15:10 –Şenol Vatansever (Pazarlamayı Değiştiren Kodlar)

15:30 Ara

15:40 – Bülent Fidan (Brandmap – Markalaşma Ve İçerik)

16:00 –Tonguç İbrahim Sezen (İçerikle Oynamak)

16:20 Ara

16:30 – Eda Demir (Sofar İstanbul – İçerik Ve Topluluk Yaratma)

16:50 – Ahmet Tosun (Poltio – Etkileşimli İçerik Ve Girişimcilik)

17:10: Ara

17:20 – Öykü Doğan – İdil Atay (Oitheblog – Seyahat Bloggerlığı 101: “Şimdi Ne İş Yapıyorsunuz Yani?

17:40 – Beliz Top (Medina Turgul Ddb – Z Kuşağı)

18:00 Ara

18:10 – Ersan Özer (Mediacraft TüRkiye – Video, İçerik Ve Reklam)

18:30 – Yaprak Özer (İçerik Fabrikası – İçerik Üreterek Gelir Modeli Yaratılabilir Mi?)

19:00 Kapanış

Yazıyı paylaşın:
Top
big data blogu