BAU Reklamcılık Öğrencileri, Volkswagen Ticari Araç Pazarlama Ekibi’ne dijital reklam kampanyalarını sundu

1513161495_Bah__e__ehir___niversitesi_.jpg

Bahçeşehir Üniversitesi (BAU) İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencileri ‘Advertising Analysis’ dersi kapsamında hazırladıkları dijital reklam kampanyası fikirlerini Volkswagen Ticari Araç pazarlama ekibine sundu.

Volkswagen Ticari Pazarlama ekibi tarafından verilen brief doğrultusunda hazırlanan kampanya fikirleri, 30 Kasım günü BAU Beşiktaş Güney Kampüs C Teras’ta Reklamcılık Bölümü hocalarına ve Volkswagen Ticari Pazarlama ekibine, öğrenciler tarafından yapılan sunumlarla paylaşıldı.

Açılış konuşmasını gerçekleştiren BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Şafak Şahin sözlerine, Volkswagen Ticari Araç yetkililerine, öğrencilere böyle bir fırsat verdikleri için teşekkür ederek başladı.

Bahar döneminde de öğrencilerin Volkswagen Ticari Araç modelleri için reklam kampanya çalışmalarına devam edeceklerini belirten Şahin, Volkswagen Amarok modeli için kampanya hazırlayan tüm öğrencileri tebrik etti. Ardından söz alan Volkswagen Ticari Araç Pazarlama Müdürü Adil Şanlıoğlu, Bahçeşehir Üniversitesi öğrencileriyle birlikte böyle bir çalışma yapmaktan mutluluk duyduklarını ve Volkswagen Amarok modeli için yeni fikirler duyma heyecanıyla bu projeyi gerçekleştirdiklerini belirterek, “Biz öğrencilerin taze fikirlerinden ilham almak beklentisiyle buradayız ve çok beğendiğimiz bir projeyi hayata geçirmek istiyoruz.” ifadelerini kullandı.

Toplamda 8 öğrenci grubu tarafından gerçekleştirilen dijital reklam kampanyalarının sunumları sonrasında Volkswagen Ticari Araç Pazarlama Yetkilileri projeleri değerlendirdi ve yorumlarını ekiplerle paylaştı.

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum