Çin’in büyüyen iş seyahati pazarı küresel piyasaların ilgisini çekiyor

business-travel-people-traveling-working-in-hotel-room-manager-asian-businessman-chinese-man-at-work-using-ipad-digital-tablet-pc-computer-for-email-internet-social-network_njokwgvv__F0000.png

Çin’in hızla gelişen iş seyahati piyasası, dünya genelindeki seyahat şirketlerine yeni fırsatlar yaratıyor.

Alman seyahat ödemesi şirketi AirPlus International’dan yapılan açıklamaya göre, şirketin Çin’deki biriktirmiş cirosunun bu ay 1 milyar avronun (1,2 milyar ABD doları) üzerine çıkmasıyla, Çin şirketin en büyük 3. denizaşırı pazarına dönüştü.

AirPlus International China’nın Yönetim Müdürü Lucy Wang, Çin’in dünyanın en geniş iş seyahati pazarına sahip olduğunu ve küresel seyahat yönetimi sektöründeki değişikliklere liderlik ettiğini belirtti.

Wang ayrıca, Kuşak ve Yol inisiyatifi gibi uluslararası talepleri arttıran projeler oldukça hızlı büyümenin de artacağının altını çizdi.

Öte yandan, Küresel İş Seyahati Birliği’nin (GBTA) verilerine göre, Çin, 2015 yılında ABD’yi geride bırakarak iş seyahati piyasasında ilk sıraya yükseldi.

GBTA’dan yapılan açıklamada, Çin’in iş seyahati harcamalarının 2017’de 344,6 milyar Amerikan dolarına ulaşarak, bir önceki yıla göre yüzde 8,4 yükselmesi ve ABD’nin tahmini iş seyahati harcamalarının 51,5 milyar dolar üzerine çıkması beklendiği ifade edildi.

Yazıyı paylaşın:

Yorumlar

yorum